Omdat merk en werk samen gaan…

Bert Kuijpers (1954) werkte twaalf jaar als leraar Frans in het middelbaar onderwijs. Een periode waarin het professioneel bouwen van windsurfplanken, zijn jurylidmaatschap in windsurfwedstrijden over heel de wereld, en journalistieke activiteiten voor windsurfbladen, de ANWB, De Telegraaf en het NRC meer en meer de overhand kregen.

Eind jaren tachtig maakte hij de overstap naar de Telegraaf Tijdschriften Groep, waar hij als ‘early adopter’ in 1994 het eerste internetdomein van De Telegraaf (het huidige Mediahuis Nederland) deed vastleggen (ttg.nl). Kort daarop stond hij als eindredacteur aan de wieg van de website van De Telegraaf. Hij introduceerde daar het Linux-platform, en bleef tot 2003 actief als adjunct-directeur nieuwe media van de krant.

Na zijn vertrek startte Kuijpers de watersportuitgeverij Nauticlink, die hij in 2020 verkocht. Met Oceantime wil hij deze ruime en brede ervaring graag met u delen.

“Ik maak graag tijd voor een vrijblijvende kennismaking.”